Site-ul nostru web folosește fisiere cookie pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența. Site-ul nostru web poate include, de asemenea, fisiere cookie de la terți, cum ar fi Google Analytics. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu Politica de Cookies si Politica de Confidentialitate.

Marketing On-line

Ce este marketingul on-line?

Preferăm proiectarea site-urilor web ca instrumente de marketing. De ce ai vrea un site frumos pe care nimeni (inclusiv Google) nu îl poate găsi? Noi avem experiență în a proiecta, crea și comercializa site-uri web, toate procesele vizând maximizarea prezenței dvs. pe internet. Aveți nevoie de ajutor în definirea sau implementarea strategiei dvs. de marketing pe internet?

Ce ar trebui să luați în considerare pentru un marketing on-line eficient:

  • Proiectare eficientă a site-ului web, astfel încât site-ul dvs. web să fie vizibil pe motoarele de căutare
  • Tehnici gratuite de publicitate pe internet pentru a promova în continuare site-ul web și a crește numărul de vizitatori
  • Proiectare eficientă a site-ului web în transformarea vizitatorilor site-ului dvs. în vânzări
  • Măsurarea rentabilității investiției, permițând îmbunătățiri suplimentare.
  • Internetul este (sau ar trebui să fie) un vis de marketing!
  • Accesul ușor și rapid la datele de conversie privind succesul campaniilor de marketing permite un răspuns foarte rapid, astfel încât campaniile eficiente să poată fi crescute și cele ineficiente oprite. În comparație cu direct mailing, publicitatea radio sau TV, timpii de răspuns se scurtează și evaluările beneficiilor sau a rentabilității investiției sunt mai fiabile și mai ușor de manevrat, deoarece este necesară introducerea manuală de date.

Dar de ce unele companii se descurcă fantastic, în timp ce altele nu? Credem că răspunsul este foarte simplu:

  • Au avut succes on-line cei ce au luat în considerare Marketingul On-line încă din faza de proiectare a site-ului web.
  • Au avut succes on-line cei ce au tratat site-ul web ca un instrument de marketing.
  • Au avut mai putin succes on-line cei care s-au gândit la publicitatea site-ului abia după ce site-ul a fost produs.
  • Au avut mai putin succes on-line cei care și-au dorit un site web care să arate frumos.

Aveți nevoie de ajutor în crearea unei strategii eficiente de marketing pe internet care să includă atât designul site-ului, cât și publicitatea?

Contactați-ne pentru o discuție despre cum vă putem ajuta.

 

Tipuri de marketing pe internet

Marketingul pe internet poate conține elemente de:

  • Optimizarea motoarelor de căutare atât în ​​căutarea tradițională, cât și în alte părți
  • Publicitate cu plată pe motoarele de căutare, cunoscută sub numele de publicitate PPC (pay per click)
  • Publicitate plătită (PPC) în alte locații decât căutarea tradițională pe web
  • Publicitate banner și alte forme de publicitate plătită (plată pe afișare)
  • Marketing viral și marketing pe web 2.0 și noi rețele sociale
  • Distribuirea articolelor online PR
  • Fluxuri RSS și articole de știri
  • Marketing prin e-mail
  • Newsletter
  • Link-uri cu publicitate non-Internet (folosind site-ul dvs. în tandem cu tipărirea / difuzarea sau alte reclame)
  • Feedbackul clienților
  • Furnizarea de oferte personalizate bazate pe istoricul clienților
  • Conversia site-ului (site-ul dvs. este conceput pentru a se vinde?)
  • Măsurarea rentabilității investiției (return on investment) a diferitelor părți ale marketingului online

Credem că Internetul oferă cea mai rentabilă publicitate pentru majoritatea companiilor. Tu ce părere ai?

Afacerea dvs. folosește pe deplin Internetul pentru promovare?
Știți cât de eficient este acest lucru (Care este rentabilitatea investiției)?
Folosiți noile tehnologii de Internet Web2.0 pentru a vă promova afacerea?
Dacă răspunsul la cele de mai sus este NU, atunci contactați-ne pentru o discuție despre cum vă putem ajuta.

Te-ar putea interesa:
Campanii PPC
Campanii Social Media
Optimizare SEO