Transformă modul în care administrezi rezervările și programările cu un sistem premium, special conceput pentru afaceri care vor să lucreze eficient și profesionist. Platforma oferă gestionare avansată a sloturilor, integrare perfectă cu calendarele externe, notificări automate și posibilitatea de a personaliza complet funcționalitățile în funcție de specificul afacerii tale. Beneficiezi de o interfață intuitivă, rapidă, gândită pentru a susține fluxuri complexe de lucru și pentru a crește satisfacția clienților. Sistemul este optimizat pentru performanță și disponibil rapid.
👉 Configurează acum SVO360 Programări Online și bucură-te de un instrument profesional, puternic și flexibil.
"*" indică câmpuri obligatorii
Descoperă ce este inclus în planul SVO360 și cum poți extinde funcționalitățile în funcție de nevoile afacerii tale. Parcurge fiecare secțiune pentru a personaliza serviciul înainte de a trimite solicitarea de activare.
Include:
Pentru întrebări suplimentare sau asistență la completarea acestui formular, ne puteți contacta la (+40)-310 050 948 de Luni până Vineri 10:30 – 17:00 sau prin secțiunea Contact.
*NOTĂ: Termenul de activare de 3 zile se aplică structurii de bază a site-ului (4 pagini esențiale). Dacă optezi pentru elemente suplimentare sau funcționalități avansate, timpul de livrare se va ajusta corespunzător în funcție de opțiunile selectate în formular.
Dacă cele 4 pagini esențiale incluse în pachetul standard SVO360 nu sunt suficiente pentru afacerea ta, poți extinde structura site-ului adăugând pagini suplimentare din această secțiune.
Alegerea unui set de pagini suplimentare activează automat și structura de blog, utilă pentru creșterea traficului organic pe site.
Dacă cele 4 servicii incluse în structura standard pentru programări online nu sunt suficiente, poți adăuga servicii suplimentare din această secțiune dedicată.
🇷🇴 🇬🇧 🇫🇷 În secțiunea Opțiuni lingvistice poți alege dacă site-ul SVO360 va afișa informațiile într-o singură limbă sau dacă dorești o structură multi-lingvistică, prin care conținutul să fie disponibil în mai multe limbi, în funcție de preferințele și nevoile vizitatorilor.
Dacă site-ul este destinat publicului dintr-o singură țară sau regiune, bifează opțiunea
„Site-ul prezintă informația într-o singură limbă” și selectează apoi în formular limba implicită în care vor fi afișate informațiile.
Dacă vrei să te adresezi unui public internațional, alege opțiunea
„Site-ul prezintă informația în mai multe limbi”. În acest caz, vor trebui configurate următoarele:
INFO cost structură lingvistică – aceasta este o zona informativa dat fiind faptul ca structurile lingvistice secundare in varianta profesionala afecteaza intregul sistem si toate elementele adaugate optional pana la acest punct, pretul este calculat dinamic si tine cont de toate selectiile anterioare.
NOTA: sectiunea permite selectie multipla. In situatia in care iti este necesar un sistem care sa gestioneze 4 specialisti, poti selecta optiunile “adauga un specialist” si “adauga doi specialisti”, astfel, impreuna cu specialistul inclus in structura de baza “Sistem programari online” se cumuleaza un total de 4 specialisti in sistem.
Prin aceste opțiuni, site-ul tău va putea urmări performanțele campaniilor de marketing și va integra funcționalități avansate de analiză sau remarketing:
NOTA: sectiunea permite selectie multipla.
Poți integra pe site o secțiune dedicată recrutării, în care să prezinți poziții disponibile în compania ta. Structura este dinamică și permite adăugarea facilă a informațiilor pentru fiecare post (descriere, responsabilități, salariu orientativ etc.), cu sistem de filtrare și căutare pentru candidați. Astfel, publici rapid și profesionist oportunitățile de angajare, gestionând totul din panoul de administrare al site-ului.
Completează datele solicitate pentru activarea subscripției, citește cu atenție Termenii și Condițiile, bifează acordul și apasă pe Solicită activare.
După activare, vei primi pe email un mesaj de confirmare. Acest mesaj va conține sumarul selecțiilor făcute, link-ul de plată și link-ul către formularul de colectare a datelor, unde vei introduce toate informațiile necesare pentru realizarea site-ului dorit. Mesajul ajunge la echipa de specialiști SVO, care va prelua proiectul și îl va activa cât mai rapid, în funcție de detaliile transmise prin formular. În cazul în care apar nelămuriri, vei fi contactat prin email sau telefon.
Tot prin acest mesaj de confirmare vei primi și link-ul pentru gestionarea subscripției.
NOTA: Având în vedere că sistemele dezvoltate în cadrul acestei subscripții sunt proiectate complet custom (de la zero), în perioadele aglomerate SVO își rezervă dreptul de a refuza temporar proiectele care depășesc capacitatea maximă de lucru. În astfel de cazuri, generarea linkurilor de plată va fi blocată automat (nu vei primi linkul de plată), iar echipa SVO te va contacta ulterior pentru reprogramare.
Total :
0 € /lună
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
SVO Web Design Agency
Mihai Eminescu 36, Bucuresti
PROGRAM DE LUCRU
Luni – Vineri: 10.00 – 18.00
Suntem alături de tine! Nu renunța așa ușor la o ofera unică! Scrie-ne pe WhatsApp sau apelează-ne și un consultant SVO îți poate oferi clarificări sau ajutor direct în finalizarea formularului.