site web arhitectura constructii

Web design pentru companii de constructii

Cuprins Articol

In acest articol vom expune cateva informatii generale despre designul web pentru companiile din domeniul constructiilor. Scopul acestui articol este acela de a ajuta companiile de constructii din Romania sa-si formeze o opinie cu privire la motivele pentru care au nevoie de un site web, cum ar trebui sa arate si ce ar trebui sa contina.

De ce firmele de constructii au nevoie de un site web?

In calitate de proprietar al unei companii de constructii, trebuie sa va ganditi cum sa aduceti mai multe proiecte extinzandu-va acoperirea si la cine ar trebui sa ajungeti.

In domeniul constructiilor, trebuie sa fii vazut de publicul potrivit (dezvoltatori imobiliari, arhitecti, autoritatile in domeniu, persoane fizice ce doresc sa faca amenajari sau constructii noi etc.). Cand sunt in cautare de contractori, aceste audiente vizate se uita in mod normal la proiectele dvs. anterioare, la momentul finalizarii si la calitatea constructiei. Costurile de constructii in general presupun investitia unor sume mari de bani astfel ca audienta dvs va fi interesata de raportul calitate-pret. In aceasta lume digitala, aveti nevoie de o platforma online pentru a va stabili valorile si care sunt motivele pentru care compania dvs ar fi cea aleasa de potentiali clienti si nu alta. 

Intrebarea este: de ce sa faceti un site web si cum ajungeti la publicul tinta?

chart ore petrecute pe internet in Romania 2021

In Romania, numarul mediu de ore pe care oamenii l-au petrecut folosind internetul prin orice dispozitiv este de peste 7 ore pe zi. Aceasta este o oportunitate pentru dvs. de a va conecta cu publicul tinta. In timp ce sunt online, va puteti promova compania cu anunturi video, prin Facebook si/sau prin Google. Le veti conduce apoi de la reclame, la site-ul dvs. web.

Acest lucru va va oferi o acoperire mai larga in comparatie cu intalnirea offline sau distribuirea de pliante. Chiar daca metoda offline este inca relevanta, combinarea ambelor metode (online + offline) poate acoperi un public tinta mult mai larg.

4 motive pentru care compania dvs. de constructii sau amenajari are nevoie de un site web

Motivul 1. Pentru a obtine clienti potentiali

Nu este un secret ca atunci cand avem nevoie de un serviciu (din orice domeniu) cautam pe Google. Aceeasi abordare este valabila si in cazul firmelor de constructii. Sansele sunt mai mari sa transformati un utilizator de internet in posibil client cu un site interesant.

Motivul 2. Pentru a prezenta proiecte / portofoliu

Industria constructiilor tine foarte mult de elementul vizual. Deci, cheia este sa aratati ce puteti realiza mai degraba decat sa spuneti – fotografiile vorbesc mai mult despre ceea ce faceti dvs. Site-urile web va permit sa va prezentati proiectele intr-o forma digitala pe care publicul tinta sa o poata accesa oricand si oriunde. 

Motivul 3. Pentru a face marketing digital

Potrivit cercetarilor Pew, utilizarea internetului in randul adultilor a crescut cu 5% in ultimii trei ani. Marketingul se refera la conectarea cu publicul dvs. in locul potrivit, la momentul potrivit. Asta inseamna ca trebuie sa fiti acolo unde isi petrec cel mai mult timpul – pe internet.

Motivul 4. Intalnirea post vanzare

Dupa intalnirea preliminara cu un posibil client si dupa schimbarea cartilor de vizita, acestia vor dori sa afle mai multe despre firma dvs. Ce modalitate mai buna de a afla despre firma dvs. decat sa descopere un site web care prezinta proiectele anterioare?

Deci, ce trebuie sa contina un design web atractiv pentru compania dvs de constructii? Vezi mai jos.

Elemente importante in design web pentru companii de constructii

Elementul 1: Sectiunea Blog / Stiri / Comunicate de presa

exemplu blog

Sursa: www.urbanartconstruct.ro

Adunati clienti potentiali de pe blogul dvs. Puteti scrie postari pe blog cu privire la cea mai recenta tehnologie de constructie inovatoare, evenimente noi in domeniu etc. Cand publicul dvs. tinta citeste aceste lucruri si le distribuie pe retelele de socializare, postarile dvs. vor fi expuse unui segment mai larg si acest lucru va va ajuta sa atrageti mai mult trafic pe site-ul dvs. 

Elementul 2: pagina de Portofoliu / Proiecte

exemplu portofoliu

Sursa: www.darmatech.ro

Publicul va va evalua in baza proiectelor realizate. Avand un portofoliu pe site, va permite sa afisati abilitatile, cunostintele si experienta. Pentru a avea un portofoliu atractiv, utilizati fotografii de buna calitate si clasificati lucrarile cronologic: in curs, finalizate si proiecte viitoare, astfel incat clientii sa vada clar evolutia. 

Element 3: Pagina de Contact

exemplu contact

Sursa: www.uberhause.ro

Este esential ca orice site de afaceri sa aiba o pagina de contact. Asigurati-va ca informatiile (numar de telefon, adresa si e-mail) sunt clare si vizibile pentru potentiali clienti astfel incat acestia sa poata efectua un apel sau sa scrie un mesaj. De asemenea, puteti utiliza formularul de contact pentru cei ce  prefera sa va contacteze prin e-mail.

Nu uitati locatia. Este un parametru important pentru a castiga incredere. 

Elementul 4: Servicii

exemplu servicii

Sursa: www.constructii-tsc.ro

Spuneti-le potentialilor clienti ce servicii oferiti – fie ca este vorba de constructii de cladiri, servicii de renovare, amenajari interioare, optimizare a spatiului etc. Sigur ca puteti anunta si ca realizati proiecte personalizate, dar cel putin oamenii au o idee referitoare la serviciile oferite si pot decide daca ceea ce oferti dvs corespunde cu necesitatile lor.

Element 5: Recenzii

exemplu recenzii

Sursa: www.constructiicasetimisoara.ro

Atunci cand publicul tinta observa ca alte persoane au oferit feedback pozitiv cu privire la serviciul dvs., il poate convinge sa va contracteze pentru proiectul lor. Este de la sine inteles, nimeni nu vrea sa joace rolul de cobai angajand o companie care nu ofera siguranta ca stie ce face. Asigurati-va ca aveti o varianta prin care aceste recenzii sa se poata verifica.

Element 6: Consecventa brandingului

exemplu branding

Sursa: www.tmc-utilaje.ro

Logo-ul dvs, paleta de culori, si numele ar trebui sa fie concordanta cu mentinerea tonusului si personalitatea brandului. De asemenea, va ajuta publicul sa creeze o legatura cu marca dvs.

Multe companii de constructii folosesc culori stralucitoare, in special rosu, galben, portocaliu si albastru, pentru a reaminti publicului semnele si echipamentele de constructii. In plus, in industria constructiilor, siguranta este o prioritate. Galbenul marcheaza precautie si energie. 

Elementul 7: pagina Despre Noi

exemplu despre

Sursa: www.constructiicasa.ro

Folositi fapte si evitati elemente precum „Suntem cea mai buna companie de constructii din Romania”. Incercati sa evidentiati valorile pe care le vor obtine potentialii clienti si cum i-ati putea ajuta.

Pe baza imaginii de mai sus, cei de la constructiicasa.ro au folosit o fotografie cu o echipa de constructii. In aceasta situatie este ideal sa prezentati o imagine chiar cu echipa dvs de constructori. Oamenii tind sa aiba mai multa incredere atunci cand stiu cine lucreaza la proiectul lor, iar sansele de a obtine un contract cresc.

Element 8: Premii in industrie

exemplu premii

Acasa

Credibilitate instantanee. Este o chestiune simpla de psihologie – a fi premiat implica faptul ca sunteti buni in ceea ce faceti si acest lucru face sa va creasca nivelul de credibilitate in fata potentialilor clienti. Daca nu aveti un premiu, nu va faceti griji, folositi alte abilitati pana cand obtineti unul. 

Sfaturi utile

  • Imaginile cu rezolutie mare trebuie optimizate 

Pentru a face imaginile sa iasa in evidenta, utilizati imagini de calitate. Totusi trebuie sa optimizati aceste imagini inainte de a le insera in site-ul dvs. web. Un site web format din fisiere mari va deveni lent.

Puteti folosi instrumente online precum ShortPixel sau aplicatii precum XnConvert.

  • Folositi un fundal deschis, pentru ca fotografiile proiectului dvs. sa iasa in evidenta 

Pentru a face fotografiile proiectului sa iasa in evidenta, asigurati-va ca nu se lupta cu fundalul. Se recomanda fundal alb.

  • Actualizati site-ul in mod regulat 

Este important ca site-ul dvs. sa nu para o casa abandonata. Aratati proiectele finalizate sau stadiul celor in derulare si postati eventuale planuri de viitor pe blog.

Astfel aratati ca sunteti activi.

  • Imagini cu copyright

Luati in considerare imagini de calitate si nu ignorati copyright-ul. Un semn in coltul imaginilor cu numele, sigla si adresa URL a site-ului este suficient daca ati obtinut imaginile in mod gratuit. 

  • Construiti un site cu aspect profesional pentru a castiga incredere 

Un site web profesionist nu arata doar preocuparea proprietarului cu privire la afacerea acestuia sau a imaginii in mediul online, ci siteUL are rolul de a cladi si a sustine sentimentul de incredere si siguranta potentialilor clienti.

Angajarea unui profesionist poate parea costisitoare, dar probabilitatea de succes creste semnificativ. Profesionistii stiu ce trebuie sa faca pentru ca site-ul dvs. sa arate profesional, iar acest lucru este important pentru a castiga credibilitate.

Noi, cei de la SVO Web Design Agency ne concentram pe ratele de conversie ale site-ului dvs. web. Facem cateva cercetari de piata si nisa dvs. si oferim cel mai recent design pentru a se potrivi publicului dvs.

SVO Web Design Agency BLOG

Alte articole