Site-ul nostru web folosește fisiere cookie pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența. Site-ul nostru web poate include, de asemenea, fisiere cookie de la terți, cum ar fi Google Analytics. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu Politica de Cookies si Politica de Confidentialitate.

Campanii PPC

Ce este PPC?

Cel mai important instrument este Google Ads pay per click (PPC) sau publicitatea online. Anunțurile plătite sunt cele pe care le vedeți marcate cu anunțuri sponsorizate în partea de sus sau dreapta a rezultatelor căutării.

Cu plata pe clic, anunțurile dvs. sunt afișate numai atunci când cineva caută cuvinte cheie relevante. Plătiți o sumă fixă ​​de fiecare dată când cineva face clic pe site-ul dvs. pe baza cuvintelor cheie pe care le-au selectat. Cu condiția să alegeți un set bun de cuvinte cheie specifice, acest lucru înseamnă că plătiți doar pentru vizitatorii interesați de ceea ce are de oferit site-ul dvs. web. Un model publicitar excelent.

În România, Google este dominant. Dar acest lucru variază în funcție de țări. De exemplu, în Rusia, Google ocupă locul al doilea față de Yandex. Există, de asemenea, o diferență în funcție de tipul de piață (afacere sau consumator).

Pe termen scurt, PPC oferă beneficii IMEDIATE.

  • Se configurează rapid – vizitatori și rezultate crescute în câteva zile
  • Măsurabil – aflați exact de cate ori a fost afișat și accesat site-ul dvs.
  • Foarte receptiv la schimbările de piață sau de strategie

PPC management sau servicii Pay per click

Sistemul Google Ads a crescut considerabil în ultimii ani în ceea ce privește funcționalitatea. Același lucru este valabil și pentru alți furnizori, cum ar fi Yahoo! Search.

Aceasta înseamnă că există un potențial imens pentru reclame mai bine direcționate, dar înseamnă, de asemenea, că gestionarea eficientă a acestor campanii necesită personal calificat. Campaniile PPC bine optimizate obțin rezultate mult mai bune decât campaniile de configurare slabă. Aceasta nu este o mică îmbunătățire de câteva procente – este o diferență uriașă de peste 40%. Vă recomandatăm să nu folosiți începători pentru astfel de acțiuni pentru a nu irosi bani.

Aveți nevoie de ajutor cu PPC?
Contactați-ne.


Te-ar putea interesa:

Campanii Social Media
Optimizare SEO