marketing SEO

Ce este marketingul online?

Ce ar trebui sa luati in considerare pentru un marketing online eficient:

  • Proiectare eficienta a site-ului web, astfel incat site-ul dvs. web sa fie vizibil pe motoarele de cautare;
  • Tehnici gratuite de publicitate pe internet pentru a promova in continuare site-ul web si a creste numarul de vizitatori;
  • Proiectare eficienta a site-ului web in transformarea vizitatorilor site-ului dvs. in vanzari;
  • Masurarea rentabilitatii investitiei, permitand imbunatatiri suplimentare;
  • Internetul este (sau ar trebui sa fie) un vis de marketing!
  • Accesul usor si rapid la datele de conversie privind succesul campaniilor de marketing permite un raspuns foarte rapid, astfel incat campaniile eficiente sa poata fi crescute si cele ineficiente oprite. In comparatie cu direct mailing, publicitatea radio sau TV, timpii de raspuns se scurteaza si evaluarile beneficiilor sau a rentabilitatii investitiei sunt mai fiabile si mai usor de manevrat, deoarece este necesara introducerea manuala de date.

Marketing Online

De ce unele companii se descurca fantastic, in timp ce altele nu?

Iata cateva variante de raspuns:​

  • Au avut succes online cei ce au luat in considerare Marketingul On-line inca din faza de proiectare a site-ului web.

  • Au avut succes online cei ce au tratat site-ul web ca un instrument de marketing.

  • Au avut mai putin succes online cei care s-au gandit la publicitatea site-ului abia dupa ce site-ul a fost produs.
    Au avut mai putin succes online cei care si-au dorit un site web care sa arate frumos (si atat).

  • Aveti nevoie de ajutor in crearea unei strategii eficiente de marketing pe internet care sa includa atat designul site-ului, cat si publicitatea?

    Contactati-ne pentru o discutie despre cum va putem ajuta.

SATISFACTIE GARANTATA

Tipuri de Marketing

Marketingul pe internet poate contine elemente de:

  • Optimizarea motoarelor de cautare atat in cautarea traditionala, cat si in alte parti;

  • Publicitate cu plata pe motoarele de cautare, cunoscuta sub numele de publicitate PPC (pay per click);

  • Publicitate platita (PPC) in alte locatii decat cautarea traditionala pe web;

  • Publicitate banner si alte forme de publicitate platita (plata pe afisare);

  • Marketing viral si marketing pe web 2.0 si noi retele sociale;

  • Distribuirea articolelor online PR;

  • Fluxuri RSS si articole de stiri;

  • Marketing prin e-mail;

  • Newsletter;

  • Link-uri cu publicitate non-Internet (folosind site-ul dvs. in tandem cu tiparirea / difuzarea sau alte reclame);

  • Feedbackul clientilor;

  • Furnizarea de oferte personalizate bazate pe istoricul clientilor;

  • Conversia site-ului (site-ul dvs. este conceput pentru a se vinde?);

  • Masurarea rentabilitatii investitiei (return on investment) a diferitelor parti ale marketingului online;

Credem ca Internetul ofera cea mai rentabila publicitate pentru majoritatea companiilor. Tu ce parere ai?

Afacerea dvs. foloseste pe deplin Internetul pentru promovare?
Stiti cat de eficient este acest lucru (Care este rentabilitatea investitiei)?
Folositi noile tehnologii de Internet Web2.0 pentru a va promova afacerea?

Daca raspunsul la cele de mai sus este NU, atunci faceti click pe unul din link-urile de mai jos. Sau contactati-ne pentru o discutie despre cum va putem ajuta.

INCEPE AFACEREA ONLINE AICI

Descopera acum cat de repede putem genera conversii sau vanzari pentru organizatia ta.

WEB DESIGN

Magazine Online