Ce este marketingul online?

marketing online

Ce ar trebui să luați în considerare pentru un marketing online eficient:

  • Proiectare eficientă a site-ului web, astfel încât site-ul dvs. web să fie vizibil pe motoarele de căutare
  • Tehnici gratuite de publicitate pe internet pentru a promova în continuare site-ul web și a crește numărul de vizitatori
  • Proiectare eficientă a site-ului web în transformarea vizitatorilor site-ului dvs. în vânzări
  • Măsurarea rentabilității investiției, permițând îmbunătățiri suplimentare.
  • Internetul este (sau ar trebui să fie) un vis de marketing!
  • Accesul ușor și rapid la datele de conversie privind succesul campaniilor de marketing permite un răspuns foarte rapid, astfel încât campaniile eficiente să poată fi crescute și cele ineficiente oprite. În comparație cu direct mailing, publicitatea radio sau TV, timpii de răspuns se scurtează și evaluările beneficiilor sau a rentabilității investiției sunt mai fiabile și mai ușor de manevrat, deoarece este necesară introducerea manuală de date.

Marketing Online

De ce unele companii se descurcă fantastic, în timp ce altele nu?

Iată câteva variante de raspuns

  • Au avut succes online cei ce au luat în considerare Marketingul On-line încă din faza de proiectare a site-ului web.
  • Au avut succes online cei ce au tratat site-ul web ca un instrument de marketing.
  • Au avut mai putin succes online cei care s-au gândit la publicitatea site-ului abia după ce site-ul a fost produs.
  • Au avut mai putin succes online cei care și-au dorit un site web care să arate frumos (și atât).

Aveți nevoie de ajutor în crearea unei strategii eficiente de marketing pe internet care să includă atât designul site-ului, cât și publicitatea?

Contactați-ne pentru o discuție despre cum vă putem ajuta.

 

 

Tipuri de Marketing

promovare

Marketingul pe internet poate conține elemente de:

  • Optimizarea motoarelor de căutare atât în căutarea tradițională, cât și în alte părți
  • Publicitate cu plată pe motoarele de căutare, cunoscută sub numele de publicitate PPC (pay per click)
  • Publicitate plătită (PPC) în alte locații decât căutarea tradițională pe web
  • Publicitate banner și alte forme de publicitate plătită (plată pe afișare)
  • Marketing viral și marketing pe web 2.0 și noi rețele sociale
  • Distribuirea articolelor online PR
  • Fluxuri RSS și articole de știri
  • Marketing prin e-mail
  • Newsletter
  • Link-uri cu publicitate non-Internet (folosind site-ul dvs. în tandem cu tipărirea / difuzarea sau alte reclame)
  • Feedbackul clienților
  • Furnizarea de oferte personalizate bazate pe istoricul clienților
  • Conversia site-ului (site-ul dvs. este conceput pentru a se vinde?)
  • Măsurarea rentabilității investiției (return on investment) a diferitelor părți ale marketingului online

Credem că Internetul oferă cea mai rentabilă publicitate pentru majoritatea companiilor. Tu ce părere ai?

Afacerea dvs. folosește pe deplin Internetul pentru promovare?
Știți cât de eficient este acest lucru (Care este rentabilitatea investiției)?
Folosiți noile tehnologii de Internet Web2.0 pentru a vă promova afacerea?

Dacă răspunsul la cele de mai sus este NU, atunci faceți click pe unul din link-urile de mai jos. Sau contactați-ne pentru o discuție despre cum vă putem ajuta.

 

ÎNCEPE AFACEREA ONLINE AICI

Descoperă acum cât de repede putem genera conversii sau vânzări pentru organizația ta.

Scroll to Top