ecommerce

50 de statistici despre comerț și magazine online

Cuprins Articol

A fi la curent cu ultimele tendințe de comerț online nu este important doar pentru proprietarii de magazine online dar și pentru cei a căror afacere se desfășoară într-un magazin tradițional. După cum arată aceste ultime statistici, comerțul mondial continuă să se mute online într-un ritm constant, susținut de mai mulți factori, cum ar fi îmbunătățirea infrastructurii, a tehnologiei – și aici mă refer atât la dispozitivele mobile, la modalitățile de plată dar și la magazinele online care devin din ce în ce mai flexibile și mai performante.

Date generale și statistici

1. Se preconizează peste 2 miliarde de cumpărători online în lume în 2020.
(Statista)

2. Valoarea totală a vânzărilor globale prin magazine online va ajunge la 4,13 trilioane USD în 2020.
(Statista)

3. În 2018, vânzările prin comerțul online cu amănuntul au crescut cu 23,3% față de anul precedent.
(Statista)

4. Cea mai rapidă creștere a comerțului online cu amănuntul între 2018 și 2022 este de așteptat în India și Indonezia.
(Statista)

5. Vânzările cu amănuntul prin magazine online au reprezentat 14,1% din vânzările cu amănuntul la nivel mondial în 2019.
(Statista)

6. Până în 2040, aproximativ 95% din toate achizițiile se așteaptă să fie prin comerț online.
(Nasdaq)

7. China este cea mai mare piață de comerț prin magazine online din lume.
(672 miliarde de dolari, reprezentând peste 40% din veniturile din comerțul cu amănuntul din întreaga lume)
(Shopify)

8. Vânzările cu amănuntul prin comerț online în 2019 au fost de 33,6% din totalul vânzărilor cu amănuntul în China.
(Statista)

9. 80% dintre utilizatorii de internet din SUA au efectuat cel puțin o achiziție online.
(Statista)

10. Aproape jumătate din întreprinderile mici americane nu dețin un site web.
(CNBC)

11. Există între 12 și 24 de milioane de site-uri de comerț electronic în lume.
(DigitalCommerce360)

12. Alibaba este cea mai mare companie de comerț online din lume, bazată pe GMV (Gross Merchandise Value).
(The Motley Fool)

13. Amazon a efectuat 44% din totalul vânzărilor online din SUA în 2017.
(CNBC)

14. Cu o cotă de 75,4%, Amazon a fost cea mai populară aplicație de cumpărături din SUA la mijlocul anului 2018.
(Statista)

15. Cardurile de credit sunt cea mai preferată formă de plată pentru cumpărătorii online din întreaga lume.
(Statista)

16. PayPal avea 267 milioane de conturi înregistrate active până în al patrulea trimestru al anului 2018.
(Statista)

17. 61% dintre cumpărătorii online au achiziționat online produse de modă, care este mai mare decât orice altă categorie de produse.
(Nielsen)

18. Cea mai înaltă categorie și creștere regională în ceea ce privește penetrarea comerțului electronic a fost înregistrată la cumpărăturile din regiunea Asia-Pacific.
(Nielsen)

Demografia cumpărătorilor online

19. Bărbații cheltuiesc mai mult decât femeile în magazine online.
(KPMG)

20. Consumatorii din generația X sunt cei mai activi cumpărători online (în medie 19 tranzacții pe an).
(KPMG)

21. Baby Boomers cheltuie mai mult pe tranzacție online decât fac cumpărătorii din generația X și Millennial.
(KPMG)

Statistici Mcommerce (comert online prin intermediul dispozitivelor mobile)

22. Până în 2021, se așteaptă ca 53,9% din totalul comerțului online din SUA să fie generat prin intermediul mcommerce.
(Statista)

23. La nivel mondial, cota mcommerce-ului este de așteptat să crească la 72,9% până în 2021.
(Statista)

24. În trimestrul III 2018, 77% din traficul în magazinele Shopify venea din dispozitive mobile.
(Shopify)

25. Cumpărăturile online de pe mobil au crescut de la 8% la 15%, în timp ce pe desktop au scăzut de la 78% la 63%.
(Invesp)

26. Mai mult de o treime din vânzările online de Black Friday 2018 au fost finalizate pe smartphone-uri.
(Chirpici)

27. 38% dintre cumpărătorii online din întreaga lume nu fac niciodată cumpărături pe dispozitive mobile; cifra pentru desktop-uri este de doar 7%.
(Statista)

28. La 46%, penetrarea globală a cumpărăturilor de pe dispozitive mobile este cea mai mare din regiunea Asia Pacific.
(Statista)

Statistici privind comportamentul cumpărătorilor online

29. În medie, doar 2,86% din vizitele site-ului de comerț online se transformă într-o achiziție.
(Invesp)

30. 41% cumpărători au abandonat o tranzacție la un check-out în 2018, comparativ cu 24% care s-au îndepărtat de o achiziție în magazin.
(BarclayCard)

31. Rata globală de abandonare a coșului pentru comerțul online este de aproape 70%.
(Institutul Baymard)

32. Rata de abandon a coșurilor de cumpărături pe dispozitive mobile este mai mare decât cea pentru coșurile de cumpărături pe desktop.
(Barilliance)

33. 61% cumpărători declară că au părăsit o tranzacție din cauza unui cost suplimentar, cum ar fi taxele de expediere.
(Cloud Anexă)

34. Un site web lent poate crește abandonul cu 75%, iar loialitatea scade cu 50% atunci când site-ul este lent.
(Cloud Anexă)

35. Viteza medie de încărcare pentru site-urile de top este de 1,9s.
(SalesHub)

36. Motivul principal pentru oamenii care fac cumpărături online este capacitatea de a face cumpărături în orice moment.
(KPMG)

37. 85% dintre consumatori efectuează cercetări online înainte de a face o achiziție.
(Salesforce)

38. 65% dintre consumatori fac comparații de preț pe dispozitivul mobil în timp ce se află într-un magazin fizic.
(KPMG)

39. 81% dintre consumatori au încredere în sfaturile prietenilor și a familiei în legătură cu companii/branduri.
(HubSpot)

40. Magazinele online care au o prezență pe rețelele sociale au în medie cu 32% mai multe vânzări decât magazinele care nu au.
(BigCommerce)

41. 60% dintre oameni ar prefera să cumpere un produs recomandat de un YouTuber decât unul recomandat de un star de film sau TV.
(Google)

42. 40% dintre cumpărători spun că vor cumpăra un produs dacă vor ajunge să-l experimenteze prin realitate augmentată înainte să-l cumpere.
(Appinventiv)

43. 51% dintre consumatori au încredere în companiile care facilitează vizitatorii să contacteze persoane din companiei.
(KPMG)

44. 80% dintre cumpărătorii online încetează să mai facă afaceri cu o companie din cauza unei experiențe nefavorabile.
(HubSpot)

45. În medie, 52% din magazinele online au capacități omnicanale.
(Google)

46. ​​43% din traficul de comerț electronic provine din căutarea Google (organic) și 26% provine din Google Adwords.
(Wolfgang Digital)

47. SEO are o rată de conversie de 14,6%, comparativ cu 1,7% pentru metodele tradiționale de ieșire, cum ar fi apelarea telefonică sau poșta directă.
(Agenția Omnicore)

48. 24% dintre comercianții B2C spun că căutarea plătită are cel mai mare impact asupra veniturilor din toate tacticile digitale.
(Afaceri cu resurse)

49. Marketingul prin e-mail are un ROI mediu de 3.800%. Pentru fiecare dolar investit, randamentul mediu este de 38 USD.
(Salesforce, Regalix)

50. Ferestrele pop-up sunt cea mai antipatică formă de publicitate digitală, cu un rating de dezaprobare de 73%.

Concluzie:

Se așteaptă ca creșterea comerțului prin magazine online să rămână constantă în următorii câțiva ani, crescând mult mai repede decât comerțul general.

Companiile care sunt capabile să interpreteze datele de comportament ale consumatorilor și să se adapteze politicile sau platformele de comerț online pentru a îmbunătăți interacțiunea, implicarea și încrederea utilizatorilor vor beneficia de rate de conversie crescute și vor avea succes în lumea extrem de competitivă a comerțului online.
Nu ezitați să ne contactați daca aveți intrebări legate de crearea unui magazin online.

SVO Web Design Agency BLOG

Alte articole