campanii social media publicitate online marketing

Strategii Social Media pentru companiile mici

Cuprins Articol

Nu este niciodată prea târziu să începeți cu o strategie de social media care vă pune micile afaceri pe scena mondială. Fie că abia începeți sau aveți nevoie să vă îmbunătățiți performanța pe rețelele de socializare, acest ghid vă va oferi sugestii despre cele mai bune practici, strategii, tactici și povești de succes, cu lecții despre ceea ce a funcționat. Creativitatea guvernează în lumea rețelelor sociale, așa că încercați ceva nou, dar faceți-vă mai întâi temele și învățați din greșelile altora.

 

Faceți o cercetare inițială

 

Cu cât aveți mai multe informații, cu atât mai bine – până la un anumit punct. Una dintre problemele cu care se confruntă companiile mici este că o mulțime de informații online despre rețelele de socializare sunt deja depășite. Începând din decembrie 2014, primele cele mai populare rețele sociale erau Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+ și Tumblr. Până când citiți acest lucru, lista respectivă ar putea fi într-o ordine diferită sau ar putea include rețele complet noi. Ideea este că va trebui să definiți cine este interesat de afacerea dvs. și ce canale de socializare preferă aceștia. După ce ați schițat profilul clientului și ați analizat promoțiile care au dat rezultate bune pe fiecare canal, puteți dezvolta un mesaj de bază pentru propria afacere, care să atragă. Asigurați-vă că exemplele pe care le examinați sunt extrem de actuale..

 

Alegerea canalelor

 

Blogul dvs. este prima și cea mai importantă componentă a strategiei de socializare. Orice alte acțiuni pe care le realizați pe rețele de socilizare ar trebui să îi readucă pe cititori pe blogul dvs. și pe site-ul dvs. Postați articole interesante pe blog cu o anumită regularitate astfel încât să devină previzibil înainte de a începe acțiuni pe alte rețele. Inițial, concentrați-vă pe una sau două rețele în care există cel mai mare număr de mențiuni pentru specificul afacerii dvs.. Alocați timp pentru promovarea afacerii prin aceste canale în fiecare zi – chiar daca dedicați o sigură oră acestei acțiuni. Alocați trei sferturi din timp pentru a vă asculta clienții și a le comenta preocupările. Petreceți celălalt sfert din timp creând sau organizând conținut pentru a-l distribui. Diferite canale atrag audiențe diferite și accentul ar trebui să fie pe maximizarea expunerii la grupul dvs. țintă. Ted Rubin este un strateg de social media și fost chief social marketing officer (CSMO) pentru Collective Bias. A creat un videoclip cu sfaturi pentru companiile mici referitor la felul în care să construiți și să interacționați în social media.

 

Instrumente utile

 

Buffer –  Nu poți fi online tot timpul. Chiar dacă ați fi, trebuie să găsiți o modalitate de a măsura implicarea publicului. Buffer vă permite să colectați conținut pe măsură ce este creat și să programați când va apărea în profilurile dvs. pe rețelele de sociale. Puteți utiliza apoi analiza sa pentru a vedea care postări au fost cele mai populare și unde au fost distribuite. Acest lucru vă va ajuta să găsiți cele mai bune momente și subiecte pentru viitor.

 

Feedly  –  Nimănui nu-i place cineva care vorbește doar despre sine sau despre sine. Același lucru este valabil și pentru profilurile din rețelele sociale. Rețelele sociale se referă la construirea unei rețele de prieteni și conexiuni de afaceri. Una dintre modalitățile centrale de a face acest lucru este promovarea lor și a lucrurilor interesante pentru grupul respectiv. Feedly caută pe bloguri, Tumblr, YouTube și canale de știri pentru a veni cu povești fascinante pe care veți dori să le împărtășiți.

 

Pentru mai multe idei, Panorama a creat o listă de  50 de instrumente  de social media pentru monitorizarea, răspunsul și analiza mesajelor de pe social media. Doar examinarea listei vă va oferi idei asupra a ceea ce trebuie să vă concentrați în continuare.

 

Publicitate

 

Modificările recente în publicitatea de pe Facebook și Twitter au făcut ca întreprinderile mici să poată obține mai ușor atenția unui anumit segment.

 

Este important să vă mențineți la curent cu politicile publicitare pentru rețelele sociale, deoarece acestea se schimbă rapid. Companiile care se pot adapta rapid la aceste schimbări vor avea un avantaj semnificativ față de concurenții lor chiar dacă aceștia sunt mai marii. Aruncați o privire la acest ghid privind publicitatea pe rețelele sociale, postările promovate și mesajele sponsorizate în 2014.

 

Analizează, ajustează, repetă

 

Direcționarea către clienții potriviți pentru afacerea dvs. unică va necesita timp și experimentare. Rămâneți în contact cu segmentul de public ideal și urmăriți ce canale se comportă cel mai bine pe un anumit tip de conținut. Căutați noi oportunități, cum ar fi video în locație și dispozitive cu internet. Pinterest a fost în primul rând un site vizual pentru iubitorii de modă și crafts, dar abia în ultimii ani a devenit mai mult un site de comerț electronic pentru marile afaceri. Facebook a fost plin de reclame și promoții, dar modificările ale regulilor favorizează marketingul și conținutul video. Companiile care supraviețuiesc și prosperă pe social media sunt cele care caută constant date de analiză și încearcă noi strategii pentru a-și consolida conexiunea cu grupul. La fel cum modelul de pornire slabă necesită îmbunătățiri continue, companiile mici de pe rețelele de socializare pot beneficia de implementarea unui ciclu similar de analiză a campaniilor sociale populare, ajustarea strategiei lor pentru a face apel la anumite segmente și repetarea procesului de rafinare a strategiei.

SVO Web Design Agency BLOG

Alte articole